rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 659   |   Dodanych dzisiaj: 816

3-pokojowe mieszkanie 48,27m | Budz ...

3-pokojowe mieszkanie 48,27m | Budz ...
Mieszkanie 1E/4a o powierzchni 48,27 m2 |balkon | Rzeszów, ul. Budziwojska 3 Cena: 439 257,00 zł *do ceny należy doliczyć opłatę za miejsce postojowe w cenie 19 500,00 za miejsce ...

Mieszkanie 3-pokojow ...

CENA:
455532


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 496 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma Alpaline Invest Sp. z o.o. - Generalny Wykonawca robót budowlanych poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. ofertowania/Kosztorysant. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Przygotowywanie wycen / kosztorysów i ofert zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją przetargową w ramach postępowań o zamówienie publiczne i innych zapytań; -Kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców branżowych niezbędnych do przygotowania wyceny -Prowadzenie korespondencji przetargowej z Zamawiającym, m.in. w zakresie zapytań, uzupełnień ofert i wyjaśnień. -Sporządzanie przedmiarów robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -Monitorowanie rynku zamówień publicznych -Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej oraz nadzór nad prawidłowością dokumentów; WYMAGAMY: -Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe, -Znajomość przebiegu procesu budowlanego i technologii wykonywania robót budowlanych -Znajomość rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych -Znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma PRO, Zuzia) oraz pakietu MS Office. -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych. -Dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność -Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: -Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności -Praca w oparciu o umowę o pracę - poszukujemy pracownika do wieloletniej współpracy (możliwość zatrudnienia studenta/studentki). -Stabil

Dodane : 2025-06-13 13:06 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik robót. Zakres obowiązków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bieżący kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace związane z realizacją bieżących inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomość procedur przetargowych -Znajomość technologii robót budowlanych, umiejętność wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielność, skrupulatność, terminowość i komunikatywność -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie -Przyjazną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Dużą swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzających do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : 2025-06-13 13:15 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika fizycznego. Praca przy układaniu kabli energetycznych w wykopach. Praca poń.-piątek. Mile widziane prawo jazdy kat.B.

Dodane : 2025-06-11 09:55 + czytaj więcej

Zatrudnimy blacharza do warsztatu samochodowego. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV na adres mailowy.

Dodane : 2025-06-11 16:19 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Zatrudnię dekarza oraz pomocnika. Praca na dachach Podkarpacia. Wskazane prawo jazdy kategorii B.

Dodane : 2025-06-11 19:27 + czytaj więcej

Zatrudnię od zaraz pracownika do prac remontowych na terenie Rzeszowa i okolic. Mile widziane doświadczenie.

Dodane : 2025-06-10 14:09 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert wymagane: doświadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomość platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomość komputera (Office) na poziomie średnio-zaawansowanym sumienność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Zatrudnię pakowacza do sprzedaży internetowej. Praca w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - pakowanie zamówień internetowych, Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - umiejętność pracy w zespole, - kreatywność, samodzielność i zaangażowanie, - dobra organizacja pracy. Oferujemy: - możliwość związania się na dłużej z firmą o stabilnej pozycji na rynku, - przyjazną atmosferę pracy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia Jeśli zainteresowało cię to ogłoszenie prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na to ogłoszenie

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

BIURO RACHUNKOWE PRESTIGE OFFICE sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni do swojego biura w Rzeszowie na stanowisku: Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Szpitalna 1, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę księgową (pełna księgowość) naszych klientów, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy, dbając jednocześnie o jakość i profesjonalną obsługę klienta. Oczekiwania: • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, • aktualna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów podatkowych, • praktyczna znajomości ustawy o rachunkowości, • biegła znajomości pakietu MS-Office, • znajomość programu Comarch ERP Optima, • umiejętność pracy zespołowej, komunikatywności, samodzielności, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat, • wynagrodzenie od 6 000 zł do 8 000 brutto (w zależności od doświadczenia), • dodatkowy system premiowy oraz pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, ZZFŚS) • podwyżki wynagrodzenia na Nowy Rok • samodzielne stanowisko w dużym profesjonalnym zespole, • wdrożenie i wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez cykliczne szkolenia finansowane przez pracodawcę, • nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i komunikacją miejską w centrum Rzeszowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV. Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarz

Dodane : 2025-06-14 18:02 + czytaj więcej

Firma sprzątająca zatrudni osobę do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych na obiekcie firmy Miejsce wykonywania pracy- Procam- Wietlin Trzeci Praca od poniedziałku do piątku. Praca po dwie godziny dziennie między godziną 8.00- 14.00 , do ustalenia Wymagania: -dokładność, sumienność -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. Praca od zaraz. Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00. Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: @ Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi

Dodane : 2025-06-13 11:11 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator Kontraktów Wymagania : - wykształcenie min. średnie techniczne - znajomość oprogramowań do wyceny stolarki : LICZOKNO, STOLCAD lub inne - znajomość zagadnień związanych z akustyką stolarki - projektowanie i opracowywanie dokumentacji technicznej i rysunkowej - przygotowywanie zleceń produkcyjnych - nadzór nad realizacja projektów - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, podwykonawcami, kierownictwem budów - opracowywanie ofert handlowych, przygotowywanie zleceń produkcyjnych - monitorowanie przebiegu działań, harmonogramu budów, omawianie zmian - doradztwo i wsparcie techniczne - rozwiązywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych - spotkania na budowach lub rozmowy online - wyszukiwanie rozwiązań dostawców, komponentów niezbędnych do realizacji projektu Oferujemy : - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałą pracę - szkolenia w kierunku wykonywanego zawodu - przyjazne środowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem Miejsce pracy : Rudna Mała 75, 36-054 Rudna Mała Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała

Dodane : 2025-05-30 08:30 + czytaj więcej

Witam, Poszukuję opiekunki całodobowej do osoby starszej 84 lat ( leżącej z Alzheimerem ) * Pomoc w utrzymywaniu higieny osobistej * Pomoc w załatwianiu potrzeb filologicznych * Pomoc w jedzeniu i piciu * Pomoc w regularnym poddawaniu leków * Pomoc w przemieszczaniu się * Pomoc w załatwianiu recept * Kontrolowanie stanu zdrowia * Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego Praca od zaraz więcej informacji pod nr tel: 889-882-704

Dodane : 2025-06-14 21:48 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę C+E. Praca na terenie województwa podkarpackiego, wyjazdy i powroty codziennie Rzeszów. Kontakt telefoniczny 533276853

Dodane : 2025-06-11 15:22 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze WynalazcaTV poszukuje kolejnego pracownika – specjalisty ds. content marketingu w celu rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem nowych rozwiązań na rynek. Do pomocy potrzebujemy osoby, która wesprze nas od strony technicznej i merytorycznej przy rozwoju: marki osobistej właściciela firmy, a także innych marek produktowych w celu sprzedaży naszych własnych produktów, a także projektów naszych klientów. Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez doświadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przejścia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Czym będziesz się zajmować? ¡ Współpraca w zakresie opracowania strategii content - marketingowej ¡ Tworzenie i zarządzanie różnymi materiałami promocyjnymi, które są używane do promocji naszych produktów, usług i marek w ramach strategii marketingowej - takimi jak: wpisy na mediach społecznościowych, wideo, zdjęcia i inne treści reklamowe (optymalnie z wykorzystaniem narzędzi AI) ¡ Tworzenie i publikacja treści na social mediach (YouTube, facebook, instagram, tik-tok, linkedin) oraz stronie internetowej ¡ Analiza wyników działań content marketingowych: śledzenie skuteczności poprzez monitorowanie wskaźników takich jak liczba odsłon, zaangażowanie i przede wszystkim konwersja. ¡ Wyciąganie wniosków z ww. analiz i realiza

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Marma Polskie Folie – Zakład w Nowej Dębie poszukuje kandydatów na stanowisko: ZASTĘPCA MISTRZA PRODUKCJI Miejsce pracy: Nowa Dęba Opis stanowiska: Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - nadzór i obsługa linii przetwórstwa tworzyw sztucznych, - zarządzanie zespołem na zmianie produkcyjnej, - zapewnienie płynności procesu produkcyjnego, - rozliczanie przepływu materiałowego. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w pracy na produkcji i w zarządzaniu zespołem, - gotowość do pracy w systemie 4-brygadowym 3-zmianowym, - mile widziane uprawnienia UDT (wózki widłowe, suwnice) lub gotowość do ich zdobycia. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, - możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kwalifikacji (np. kursy UDT), - przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą – aplikuj! Ponadto informujemy, że wdrożyliśmy Procedurę przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania w związku z nimi działań następczych (tzw. procedura zgłoszeń wewnętrznych przez sygnalistów). Procedura jest dostępna do wglądu na naszej stronie internetowej: www.marma.com.pl

Dodane : 2025-06-11 09:40 + czytaj więcej

Strona 22 z 34
zamknij
Zamknij